במרקם החיים העדין בו כל זוג שלישי מתגרש…. רצוי לעשות את זה נכון!

עורכת הדין דנא חאג' יחיא בעלת שני משרדים גדולים בת"א ובטייבה מתמחה בדיני משפחה מדברת על התקופה הרגישה של הגירושין והיא  כאן בכדי  לעשות סדר!

 

 זוגות במצב של פרידה או שחיים במצב שאינו מאפשר להם להמשיך את חייהם יחד,  או בוחרים לסיים את נישואיהם, נתקלים באתגרים משפטיים ורגשיים שלא תמיד פשוט להתמודד איתם.

עורכת הדין דנה חאג' יחיא, היא עורכת דין מוכשרת מגשרת ויועצת משפטית המציעה לכם מגוון שירותים משפטיים,  במשרד הממוקם בתל אביב או בטייבה תקבלו את הייעוץ המשפטי שלה, עם  נשמה ומקצועיות, מציעה דנה פתרונות מותאמים אישית ומשולבים לאנשים הנמצאים בכאבי הפרידה או עומדים מול החלטות  בענייני גירושין.

 

החוויה של עו"ד  דנה חאג' יחיא נבנית על ידי יחס אישי ושירות מותאם, שמקנה ללקוחותיה את הביטחון לעקוב אחרי ההליך המשפטי והתהליכים של נישואין או גירושין. דנה מתמקדת בגישה רגשית ומשפטית מאוזנת, ובכך מקנה ללקוחותיה להרגיש שהם לא לבד בדרכם.

 

במקביל להליכים המשפטיים, דנה חאג' יחיא מבצעת מפגשי ייעוץ ומעניקה ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר. 

זימון כזה אישי מאפשר ללקוחות לקבל תמיכה והסברים בזמן אמת, להביע את דעותיהם ולשאול שאלות, דבר המרגיע בהחלט ומסייע לניגשים אליה לקבל החלטות מבוססות ונכונות.

 

משפטי משפחה וגירושין הם נושאים רגישים, ועורכת הדין דנה חאג' יחיא משקיעה זמן רב בלימוד והכרת הפרטים האישיים הקטנים ביותר, ובכך לספק פתרונות שיעמדו בפני הבאים בשערי משרדה בנושאים רבים כגון:  מדור, הסדרי ראייה, משמורת והורות, חלוקת רכוש, אפוטרופסות ועוד…

 

בנוסף לייעץ המשפטי המקצועי, דנה חאג' יחיא מציעה פתרונות מעוררי עניין ויצירתיים לקשיים שנגרמים במסגרת הליכי גירושין. כך, היא משלבת בין היבטים שונים ומציעה כלי אחראי ומאוזן להתמודדות עם זהותם המשפטית של לקוחותיה.

 

באמצעות ההיכרות העמוקה והשיחות הפתוחות, דנה חאג' יחיא יוצרת יחסים מקצועיים חזקים עם לקוחותיה, ומספקת להם יכולת להבין את זכויותיהם ובכך להגיע לבחירה הטובה ביותר לטובתם ולטובת משפחתם!

חושבים להתגרש? פנו לעורכת הדין דנה חאג' יחיא לקבלת ייעוץ משפטי!

מאמרים נוספים

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ

דילוג לתוכן